Bertram Gábor: Szénakazal

 

Isteni az illata, de szúrja a seggem

Nem tudom, mit vártam, hiszen szénakazalban fekszem

Te már rutinos vagy drágám! Jól ismered e tájat

Ezért nyomtál alulra puha tűpárnának

 

Jótékonyan hatnak rám az apró szúrások

Furcsa zajt hallottam, kicsikét kimászok

Csak hülye tyúk volt, hogy tojásra csücsüljön

Remélem, nem téved el, szólj, ide ne üljön

 

Változatos kaland, megér pár vércseppet

Felírhatná orvos is, mint vérpezsdítő receptet

A hajad csupa széna, szédítően izgató

Ma este otthon nem kell az altató

 

Bökkenő akadt itt én a szénától kaptam

De visszaadtam neked, adósod nem maradtam

Kiterülve fekszünk, mesés utazás volt

Hogy ruháink hol lehetnek, majd megtudjuk máskor

Szerző: Skeptica  2014.07.16. 17:52 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orbanistan.blog.hu/api/trackback/id/tr346511211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása